NA ÚVOD
Zatímco k 455.2 alias BR86 toho není mnoho, k těmto lokomotivám
není vůbec nic. Jezdily u nás pouze dva roky těsně po druhé
světové válce, takže hledat nějakou fotografii je asi marná
snaha. Bohužel ani v zahraničí se zřejmě nedochovalo mnoho
exemplářů, protože jsem našel pouze dobové ČB fotografie.
Originální fotografie Odkaz
Zjištěné
technické údaje k této řadě |
uspořádání náprav |
1'D h2 |
max. rychlost |
65 km/h |
rok výroby |
1917-1924 |
tlak páry v kotli |
14 kp/cm2 (barů) |
počet vyrobených kusů |
|
plocha roštu |
3,4 m2 |
průměr spřažených dvojkolí |
1.300 mm |
výhřevná plocha kotle |
184,7 m2 |
průměr předních běhounů |
950mm |
výhřevná plocha přehřívače |
42,00 m2 |
rozvor spřažených dvojkolí |
1.500mm |
průměr parních válců |
620 mm |
celkový rozvor lokomotivy |
7000mm |
zdvihem pístů |
660 mm |
délka bez tendru |
10 185 mm |
adhezní tíha lokomotivy |
70,2 t |
délka přes nárazníky |
16.975mm |
provozní tíha lokomotivy |
83,5 t |
SAMOTNÁ PŘESTAVBA MODELU
Mašinka zatím spinká v krabičce. Chtěl bych se totiž pokusit o pořádnou přestavbu modelu včetně armatur a mnoha detailů, takže zatím pouze hromadím fotografie jednotlivýh detailů. Začnu je pozvolna připravovat spolu s detaily na rozestavěnou 455.219 a BR23/35. Zajímavý je link na konci stránky, který popisuje stavbu modelu 56-ky z bílého kovu a litých doplňků.
VÝZVA
Prosím všechny, kdo má jakékoli informace a hlavně fotografie lokomotiv BR56 neboli G8.2 popřípadě asi neexistující foto ČSD 437.2,
aby se o ně podělil. Předem děkuji.
LINKY KTERÉ SE MOHOU HODIT
Stránka o stavbě BR 56 z bílého kovu:http://www.trainsahead.com/Weinert_locomotives.htm
Páru technických informací (DE)http://members.surfeu.de/home/wassm/BR-56_20.htm
Italské stránky o pruských G8.2 G8.3 neboli BR 56.1 a 56.20-30 (I) http://www.trainzitaliafoto.com....prussia/g82_3.htm
|