PŘESTAVBA BR 56 NA ČSD 437.0
 


NA ÚVOD
Zatímco k 455.2 alias BR86 toho není mnoho, k těmto lokomotivám není vůbec nic. Jezdily u nás pouze dva roky těsně po druhé světové válce, takže hledat nějakou fotografii je asi marná snaha. Bohužel ani v zahraničí se zřejmě nedochovalo mnoho exemplářů, protože jsem našel pouze dobové ČB fotografie.


Originální fotografie Odkaz

Zjištěné technické údaje k této řadě
uspořádání náprav 1'D h2 max. rychlost 65 km/h
rok výroby 1917-1924 tlak páry v kotli 14 kp/cm2 (barů)
počet vyrobených kusů plocha roštu 3,4 m2
průměr spřažených dvojkolí 1.300 mm výhřevná plocha kotle 184,7 m2
průměr předních běhounů 950mm výhřevná plocha přehřívače 42,00 m2
rozvor spřažených dvojkolí 1.500mm průměr parních válců 620 mm
celkový rozvor lokomotivy 7000mm zdvihem pístů 660 mm
délka bez tendru 10 185 mm adhezní tíha lokomotivy 70,2 t
délka přes nárazníky 16.975mm provozní tíha lokomotivy 83,5 t

SAMOTNÁ PŘESTAVBA MODELU
Mašinka zatím spinká v krabičce. Chtěl bych se totiž pokusit o pořádnou přestavbu modelu včetně armatur a mnoha detailů, takže zatím pouze hromadím fotografie jednotlivýh detailů. Začnu je pozvolna připravovat spolu s detaily na rozestavěnou 455.219 a BR23/35.
Zajímavý je link na konci stránky, který popisuje stavbu modelu 56-ky z bílého kovu a litých doplňků.

VÝZVA
Prosím všechny, kdo má jakékoli informace a hlavně fotografie lokomotiv BR56 neboli G8.2 popřípadě asi neexistující foto ČSD 437.2, aby se o ně podělil. Předem děkuji.

LINKY KTERÉ SE MOHOU HODIT
Stránka o stavbě BR 56 z bílého kovu:http://www.trainsahead.com/Weinert_locomotives.htm
Páru technických informací (DE)http://members.surfeu.de/home/wassm/BR-56_20.htm
Italské stránky o pruských G8.2 G8.3 neboli BR 56.1 a 56.20-30 (I) http://www.trainzitaliafoto.com....prussia/g82_3.htm